معاونت مالی و اداری

معاونت مالی و اداری به لحاظ وظایفی که بر عهده دارد یکی از مهم‌ترین ارکان هر سازمان می‌باشد. ساختار پیچیده‌ی مالی مراکز آموزش عالی و نیاز مدرسه‌ها به ایجاد فضاهای آموزشی، نقش این معاونت را برجسته‌تر نموده است. حوزه‌ی معاونت اداری و مالی همواره در جهت ایجاد بستری مناسب برای پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تلاش کرده و همچنین با تأمین اعتبار در جهت نیازهای مالی و رفاهی استادان، کارکنان و دانش‌پژوهان سهم به‌سزائی در رشد و شکوفائی مدرسه داشته است.

از اهم وظایف معاونت اداری و مالی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱) همکاری با رئیس مدرسه در اجرای هرچه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی مدرسه
۲) تهیه و تدوین بودجه‌ی مدرسه با همکاری سایر معاونت‌ها و نظارت بر اجرای بودجه
۳) نظارت برحسن اجرای کلیه‌ی قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی و معاملاتی
۴) شرکت در شوراها، کمیسیون‌ها و جلسه‌ها و همچنین اظهار نظر در مورد مسائل اداری و مالی در چهارچوب مقررات و حفظ مصالح مدرسه
۵) انجام کلیه‌ی دریافت‌ها و پرداخت‌های واحد طبق قوانین و آئین‌نامه‌های ابلاغ‌شده
۶) نظارت بر حسن اجرای قراردادهای ساختمانی، تأسیسات و تهیه و تدارک نیازهای مدرسه

در حال حاضر آقای سرکار خانم توکلی؛ از اعضای هیئت‌علمی مدرسه، تصدی پست معاونت اداری‌ و مالی مدرسه‌ی علمیه‌ی نرجس سبزوار را بر عهده دارد.

© ۱۳۹۵، مرکز فنّاوری اطلاعات، مدرسهٔ علمیهٔ نرجس سبزوار